1. Kokias prekes galima grąžinti?

Pirkėjas neturi teisės grąžinti šių prekių:

  1. kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus;
  2. kokybiškų prekių, kuriomis Pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė jų pakuotę ar dėl kitų Pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ir pan.);
  3. kitų prekių, kurias Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeistos jų pakuotės ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.

2. Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekes, Pirkėjas apie prekių pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą turi, vadovaujantis Internetinės parduotuvės taisyklėmis ir galiojančiais teisės aktais:

  1. ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos informuoti Pardavėją apie sutarties atsisakymą jo elektroninio pašto adresu info@divari.lt, užpildydamas sutarties atsisakymo formą;
  2. ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pardavėjo informavimo apie sutarties atsisakymą dienos, kaip tai numatyta Internetinės parduotuvės taisyklių 7.3.1. punkte, perduoti Pardavėjui prekes Internetinės parduotuvės taisyklių 7.7. punkte numatytu būdu.

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta. Jeigu prekė nėra visos komplektacijos, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų.

3. Kur grąžinti prekes?

Jeigu prekes atsiėmėte iš paštomato arba prekės Jums buvo pristatytos kurjerio, jos gali būti grąžinamos kurjeriu, adresu: Senamiesčio g. 102, Panevėžys, 35101.
Per paštomatą prekių grąžinimo siuntimas negalimas

Jei pageidaujate prekes grąžinti paštu, prašome kreiptis elektroninio pašto adresu info@divari.lt arba klientų aptarnavimo telefonu +37064222818.

4. Kaip grąžinti prekes?

Grąžinant internetinėje parduotuvėje www.divari.lt įsigytas prekes, Jūsų paprašysime ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų apie tai informuoti raštu elektroninio pašto adresu info@divari.lt.

Po prašymo patvirtinimo, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų prašome prekes grąžinti adresu: Senamiesčio g. 102, Panevėžys, 35101.

5. Kada bus grąžinti sumokėti pinigai?

Už prekes sumokėta suma grąžinama per 10 d.d. nuo prekių gražinimo dienos į kliento nurodytą banko sąskaitą.
Jeigu už įsigytas prekes buvo atsiskaityta per elektroninės bankininkystės sistemą ar išankstiniu banko pavedimu, už prekes sumokėta suma grąžinama per 10 d.d. nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo banko sąskaitą.